Teddybears STHLM - "Rocket Scientist"

By Mona De Wall on 11:21

Filed Under: ,

Okej, innan jag med lite vemod springer ned till frissan och klipper av mitt långa hår så tänkte jag hinna med en jävligt kul nyhet. När jag bevittnade P3 Guld-galan härom kvällen så kunde jag inte önskat en bättre överraskning... Teddybears STHLM är tillbaka!

Jag måste säga att det är något visst med dom... Något unikt liksom. Det som är just det unika med dom är att det funkar alltid, vinst varje gång liksom! ;D

Inget undantag denna gång heller. "Rocket Scientist" är nya singeln från det kommande albumet som beräknas landa i våra händer någongång i... hmm, ja låter just den delen vara osagt. Som vanligt är det en hel del hysh pysh om och kring Teddybears STHLM, men det är ju också en del av charmen med gruppen.

Lyssna och lär! Kvallen är inte den bästa men det får duga så länge antar jag...

Teddybears STHLM - "Rocket Scientist"




Grymt bra!!!

Ha d!

0 kommentarer for this post

Skicka en kommentar