Nytt År + Nytt Decennium = Nystart!

By Mona De Wall on 11:47

Filed Under: , ,

Gott Nytt År & God Fortsättning!

Vi har passerat in i 2010, nytt år, nytt decennium fyllt av ny spännande musik. Många av oss har lagt en hel del nya, men ofta återkommande nyårslöften som vanligt. I år har jag bara avgivit ETT löfte! Det är att få Seductive Sounds på fötter igen och se till att skriva ett och ett annat litet inlägg emellanåt! Jag har allt för länge försummat er, mina trogna läsare. Men nu är det slut med det, så det så!

Många är också mailen som påpekat att det inte dök upp någon Nyårsmix. Till er vill jag bara säga att det är flera mixar på gång så håll ut lite till, ni kommer inte att bli besvikna, det garanterar jag.

Den egna musikproduktionen är en liten ursäkt till att Seductive Sounds saknat inlägg en tid. När insipirationen faller över en så känns det naturligare att få krypa in i sin kreativitetsbubbla och ägna sig åt skapandet medans man ännu har idéerna färskt i huvet. Bara lugna... Ni kommer få höra lite av detta med här så småningom.

Ännu en gång... Hoppas ni inte givit upp hoppet om Seductive Sounds för som sagt, det blir ändring på det från och med nu.

Gott Nytt År & God Fortsättning!

Daniel

0 kommentarer for this post

Skicka en kommentar