Seductive Sounds Premiär!

By Mona De Wall on 13:06

Filed Under: , , , , , ,

Hej och välkomma ska ni vara till premiären av världens bästa musikblogg på svenska (för att vara lite ödmjuk ;D).


Jag som startat denna blogg heter Daniel och kommer att guida er genom det allra senaste inom musik, video, film och mer. Jag är själv musiker så jag kommer även att lägga upp eget material här för er att begrunda och kommentera.

Framför allt kommer jag att tycka till om nyheter såsom nya singlar, album och musikvideos. Kommer även att länka till en del grejer som jag tycker att ni inte får missa samt lägga upp dom senaste listorna. Det som jag hoppas allra mest på är att ni kommenterar och debatterar här på min sida, det finns inget häftigare än det fria ordet, inom vissa gränser då förstås ;D

Om du gillar musik och nöje så är jag övertygad om att du kommer att ha glädje av bloggen och att vi kommer ha en trevlig resa tillsammans.

Då kör vi och ännu en gång, varmt välkomna hit.

Daniel (aka DJ™ aka Seductive Sounds)

0 kommentarer for this post

Skicka en kommentar